torek, 18. februar 2014

Top 3 101. izziva: Rumeno-črna kot čebela

 
Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v


101. izzivu RUMENO-ČRNA KOT ČEBELA

najbolj kreativno izrazile:


M-TEJA USTVARJA






 
Tokratni izziv je bil pa eden izmed najbolj ustvarjalnih, saj še ni bilo prijavljenih toliko resnično presežnih izdelkov. Vem, da smo marsikateri storile krivico, ker tu ne bo objavljena slika izdelka, vendar nam lahko verjamete, da smo imele tudi same velike težave pri podeljevanju točk.
Prav zato si tretje mesto delijo kar tri udeleženke, za katere menimo, da je prav, da vse izpostavimo tudi tukaj. 











ČESTITKE VSEM!!! 

Na svoj blog lahko dodate slikico, pod njo pa vpišete mesec 
v katerem ste osvojile top 3. 




Nagrado, ki jo podarja ALOTA RUBBER STAMPS ...


http://www.alotarubberstamps.com/ars2011/default.asp



... PA DOBIIIIIIII ....
 


NANIKA, čestitamo!!! 


Piši nam na craft.alnica@gmail.com in sporoči svoj naslov, 
da ti lahko posredujemo zasluženo nagrado.

5 komentarjev:

  1. Čestitke vsem. Sami lepi izdelki, verjamem, da je bilo težko izbrati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiiiiiiii... med top 3 sem
    Hvala ekipi in čestitke ostalim

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo hvala...sem vesela, da so vas, kljub močni konkurenci moje čebelice najbolj "pritegnile".

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeeeej, hvala...sem vesela, da sem dobila tak poklon od vas. Čestitke tudi vsem ostalim.
    In seveda čestitke Naniki, za super darilce.

    OdgovoriIzbriši